Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΤΗΣΕΩΝ





μια ιστορια  δεκα χρονων





Στο έγγραφο που έστειλα στον πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κύριο Φ.Πετσάλνικο με στοιχεία  ΕΔΑΑΠ  501  της  8.4.2001  ζητούσα να παρουσιαστώ στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, η οποία δέκα χρόνια πριν,  σύμφωνα με τον νόμο 2912 του  2001 είχε εγκρίνει την τοποθέτηση μου σαν προέδρου  της νεοσύστατης ΕΔΑΑΠ. Σκοπός  της  παρουσίας  μου θα ήταν , να εκθέσω τα πεπραγμένα της  επιτροπής τα  έτη  της προεδρίας μου, και τι πρέπει  να γίνει  για να συνεχισθεί το έργο της ΕΔΑΑΠ  απρόσκοπτα και δημιουργικά.. Να  σημειωθεί ότι ενώ η θητεία   μου έληγε την 18.2.11 βρέθηκε  αντικαταστάτης μου και  παρέδωσα τα καθήκοντα  μου στις 15.4.11



 Απάντηση ουδέποτε έλαβα ,ίσως γιατί παρά τις επανειλημμένες ενημερώσεις μου στον υπουργό κύριο Ρέππα , τον γενικό γραμματέα κύριο Τσιόκα και τους αντιπροσώπους των  κομμάτων , η διακήρυξη για την πλήρωση της θέσης μου δεν τηρούσε τον νόμο   996/2010 της Ευρώπης.      

 Δοθέντος ότι το έργο που επιτελέσθηκε τα εννέα και χρόνια της λειτουργίας της  ΕΔΑΑΠ  ,κάποτε στο μέλλον θα αναγνωρισθεί από μια  γενιά  Ελλήνων με αεροπορική παιδεία , θεωρώ υποχρέωση μου μέχρι τότε ,να ενημερώσω σχετικά με τα πεπραγμένα, την πολυπληθή  σε  αριθμό μελών, επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας  που αποτελεί ο Ελληνικός Λαός, και  ενδιαφέρεται για ασφαλείς αεροπορικές πτήσεις… μέσω του διαδικτύου.

Χάριν της Ιστορίας θα  πρέπει να  γίνει γνωστό ότι υπήρξαν άνθρωποι οι οποίοι με ένα  σιωπηλό και δημιουργικό έργο προώθησαν την ασφάλεια πτήσεων σε αυτόν τον τόπο, και   παρά την διαχρονική έλλειψη στοργής της Πολιτείας, πίστεψαν στον σκοπό για τον  οποίο δημιουργήθηκε η ΕΔΑΑΠ.  Ο σκοπός δεν ήταν άλλος από το να  προλάβουμε στην ασφάλεια πτήσεων ,το τραίνο της Ευρώπης .

 Τα πράγματα έδειξαν ότι το φτάσαμε και το ξεπεράσαμε, άσχετα αν  πάλι λόγω αδιαφορίας και άλλων λαθεμένων προτεραιοτήτων το τραίνο άρχισε  να  μας προσπερνάει.. Ότι όμως και αν κάνουν οι σημερινοί μη γνώστες του αντικειμένου , η διερεύνηση  περισσοτέρων των  150 ατυχημάτων και η έκδοση 345 συστάσεων ασφαλείας πτήσεων ,αποτελούν μια συγκομιδή μπροστά στην οποία υποκλίνεται έγγραφα, η αεροπορική κοινότητα της Ευρώπη, διότι αποτελεί γεγονός ανεπανάληπτο σε διεθνές επίπεδο .

Αυτά για πρώτα και έπεται η συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου