Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Αεροπορική Παιδεία - Ο Φίλος

Η παιδεια στην ασφαλεια πτήσεων - ο  αγνωστος φιλος

Τωρα και  πολλα  χρονια  σπουδαζοντας την  ιστορια  των  αεροπορικων ατυχηματων, ειχα  στο υποσυνειδητο μου μια σκεψη  δεν ειχε συγκεκριμενη μορφη  και περιεχομενο αλλα υπηρχε.

Την ονομασα "ΦΙΛΟ"

Πηρα μερος σε αμετρητα συνεδρια με αντιπροσωπους από το υψηλοτερο επιπεδο της αεροπορικης βιομηχανιας , και ομιλητες ως επι το πλειστον καθηγητες, πολλοι από τους οποιους όμως δεν ειχαν ΜΥΡΙΣΕΙ ποτε τους ΚΗΡΟΖΙΝΗ η ΑΝΤΙΚΡΙΣΕΙ   αεροπορικο ατυχημα. Ο φίλος  παντα  μου χαμογελουσε σχεδον ειρωνικα πισω από τις γωνιες, σαν να μου ελεγε

"εδώ ειμαι εγω. η ζωη μου αριθμει χιλιετιες και ημουν παρων στην κνωσο, στην ικαρια και στα σημαδια των θρησκειων της ανατολης. εχε υπομονη , η λυση στον γριφο θα ερθει, αρκει να εμβαθυνεις σε αυτά που μελετας. Υπομονη και επιμονη"…..

και καποια μερα  αρχισαν τα πραγματα να παιρνουν μορφη.  Πηρα χαρτι και μολυβι και αρχισα να κανω έναν απολογισμο. ΠΙΕΡΙΑ, ΦΑΛΚΟΝ, τρια ΕΚΑΒ, ΣΙΝΟΥΚ, ΗΛΙΟΣ 522…σε όλα,  δυστυχως, για την ψυχικη μου γαληνη, ειχα πρωταγωνιστησει σαν κρατικος η εισαγγελικος ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΑΣ, ποιος ητανε  ο παραγοντας που ΜΟΥ ΕΛΕΙΠΕ? Ο φίλος πηρε ονομα. Γιατι δεν επροκειτο για τιποτα  άλλο από την  παιδεια στην ασφαλεια των πτησεων.
Σαν υδραργυρος ηταν κρυμμενη  παντου,  αλλοτε σε μικρη ποσοτητα και αλλοτε σε μεγαλη,  και ΜΠΡΟΣΤΑ  από τα ματια  μου  ΑΡΧΙΣΑΝ  να παρελαυνουν οι ντεβα του κρισνα, ο ικαρος, η πρωτη μερα στο Κιττυ Χοουκ, αμετρητα ενδιαμεσα μεχρι την τελευταια δεκαπενταετια, οσες φορες μας αναγκασε να αναζητησουμε, γιατι μια πετομηχανη αρνηθηκε να συνεχισει, αλλα επεσε…μηπως δεν επαιξε ρολο η ανεπαρκεια της στα φτερα που ΛΙΩΣΑΝΕ από τον ηλιο, στην απροσεξια των ντεβα, στο ρανταρ που ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ  στην Θεσσαλονικη, στην οργανωση του ΦΑΛΚΟΝ, στις προχειροτητες των ΕΚΑΒ, στην λαθος χρηση του ΣΙΝΟΥΚ η στις παραλειψεις ολων των κλιμακιων ευθυνης στο ΗΛΙΟΣ 522 ?
Ολα αυτά περασανε  γραμμενα με αιμα. Χωρις να παριστανω τον σοφο, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ όλα  αυτά  τα χρονια  να  βελτιωσω την ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ  μας στην "ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ" με ένα σοβαρο αριθμο συνεδριων οπου διδαξαν ανθρωποι που εχουν μυρισει ΚΗΡΟΖΙΝΗ .
Συμφωνα με την  εγγραφη  γνωμη και επαινο του Δ.Σ. της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ  αρχης ασφαλειας πτησεων , ειμαστε οι μονοι  στην ευρωπη που δωσαμε τοση σημασια  στην  παιδεια, γεγονος που ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ  από τις στατιστικες, για να μην πω μεγαλο λογο....Ως ποτε όμως κατω από τις παρουσες συνθηκες ?
Γιατι  βλεπω συννεφα μπροστα !!!  Χωρις το απαιτουμενο ΦΩΣ στον οριζοντα.
Θα πειτε...... Τι πρεπει να γινει ??
Να είναι παντα οι σωστοι  ανθρωποι στην σωστη θεση. Το ειχα πει όταν εγινε το ατυχημα του ΦΑΛΚΟΝ, σε μια συνεντευξη  μου, σε έναν από τους σημερινους πολιτικους αρχηγους και ειχαμε βρεθει απολυτα συμφωνοι!!
Φτανει όμως μονο αυτος ???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου