Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Space   Based  ADS- B  Technology-Analysis  by Flight  Safety Foundation,

Η    Τεχνολογία  επιμένει στο Μαλαισιανό  ΜΗ  370   Boeing 777

Ύστερα  από  μακρό  χρονικό  διάστημα, επικοινωνώ πάλι μαζί σας.  Έγραφα  ακόμα  ένα  Βιβλίο.  Θέλω  να  αφήσω  πίσω,  όσο  γίνεται  περισσότερες πληροφορίες για την Αεροπορική ζωή και όσους την υπηρέτησαν και την υπηρετούν..
Για όσους τόλμησαν αυτόν τον τρόπο ζωής.
Αυτή  την  φορά  πρόκειται να αναφερθώ   στο - ακόμα  άλυτο  πρόβλημα  της  εξαφάνισης του  777.
Όχι  δεν  βρέθηκε, ούτε αναφέρθηκε τίποτα σχετικό. Η  Αεροπορική  Κοινωνία όμως   αντέδρασε  και  ζωντανή  μαρτύρια  είναι  το έγγραφο  που  μου  κοινοποιήθηκε  από  την  FSF.[Flight safety Foundation],της  οποίας είμαι  βραβευμένo  μέλος  δια  ζωής.   
Eπι μονίμου βάσεως μου κοινοποιεί την επίσημη της αλληλογραφία.
Ο Κυριος   F.Jackman , που μου το   στέλνει   είναι  Αντιπρόεδρος  της    FSF  και  το  χαρακτηρίζει   σαν επίτευγμα  του  αιώνος..  Πρόκειται  για  ένα   ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ  ΕΔΡΕΥΕΙ  ΣΤΟ  ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ  ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ     ΣΕ   ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΕΣ  ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΕΚΠΟΜΠΩΝ  ΑΠΟ  ΔΙΚΤΥΑ για  την αντιμετώπιση  των  ρίσκων  Ασφάλειας   Πτήσεων   που θα  οφείλονται   στην  αύξηση  Εναέριας  Κυκλοφορίας  τα  επόμενα  20  χρόνια,
Λεπτομέρεια  καμία  δεν  παρέχεται,  εκτός  του  γεγονότος  ότι  το  Σύστημα θα συμπεριλάβει  και  το  Παγκόσμιο  Σύστημα  Εναέριας  Κυκλοφορίας,  αλλά  και    την  υποδομή  του  σε  σύνολο. Έτσι  ο  ενδιαφερόμενος  Ελεγκτής,  θα  μπορεί  να  γνωρίζει  την  θέση  κάθε  αεροπλάνου - που  βρίσκεται  στον  ουρανό  του  Πλανήτη μας-  σε   οκτώ  δευτερόλεπτα.
Η  κατά  εκατό  τοις  εκατό γνώση της  θέσης  του  αεροπλάνου, εξασφαλίζει  πιθανά  λάθη  στην  πορεία  του, εντοπισμό  και  ζώνες  υπάρξεις  ηφαιστειακής  τέφρας προς αποφυγή  τους και  εντοπισμό  μαύρων  κουτιών  από  ατυχήματα,  όταν  αυτά  βρίσκονται  σε   προβληματικές  και  δύσβατες  περιοχές.
Το  Σύστημα  βρίσκεται  στην  φάση  Ελέγχου  Σκοπιμότητας, όπως  αναφέρεται από  τον  Παγκόσμιο  Οργανισμό  Ασφαλείας  Πτήσεων.[FSF].
Πάντα στο φτερό σας.


3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. κύριε Τσολάκη γεια σας,

    μπορείτε να μου πείτε αν είναι ασφαλές αερογραμμές οι Tus airlines?
    δειτε εδω για τα αεροσκαφη που εχουν
    http://tusairways.com/gr/mobile/greekAboutUs/company-profile

    [
    SAAB 340Β με χωρητικότητα μεταξύ 34 και 36 καθίσματα και ένα SAAB 2000 με χωρητικότητα 50 θέσεων]


    έχετε κάποιο εμαιλ?
    το δικό μου mariapa120@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσπαθω να βρώ μια παλιά σας συνέντευξη που ειχατε μιλήσει, μεταξύ άλλων, για την στελέχωση της τότε υπηρεσίας (νομιζω οτι χρειαζεται οι διερευνητές να είναι τουλάχιστο οσο καλοι όσο ενας καλος πιλότος). Υπάρχει; Και αν να πως μπορω να την βρώ η να ερθω σε επαφή μαζί σας;
    Ευχαριστω,
    Σ.Αλεξίου
    spiralexiou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή