Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


Έχοντας  καλύψει  τα πεπραγμένα των  9  χρόνων θητείας στην ΕΔΑΑΠ, από τα οποία   ένας γνώστης των αεροπορικών μπορεί να βγάλει  τα συμπεράσματα του, θα συνεχίσω  παρουσιάζοντας  την πείρα του παρελθόντος  από την εποχή των Spitfires και των  Mustang . Θα αφορούν  διερευνητική  και προληπτική δραστηριότητα, συμπεράσματα που έβγαλα από τις 150 διερευνήσεις που έκανα στην καριέρα μου, ώστε να μην συμβούν ίδια ατυχήματα,και ευχόμενος η  νέα Πολιτική Ηγεσία να έχει άποψη και αεροπορική παιδεία ώστε να στηρίξει την Ανεξάρτητη Επιτροπή , που με τόσο κόπο δημιούργησα με τους στενούς συνεργάτες μου ....σύμφωνα με την τελευταία  Ευρωπαϊκή οδηγία  996 του 2011--- και όποτε δίνεται  η ευκαιρία, θα αναφέρομαι σε γεγονότα σταθμούς που αφορούν στους Μεγάλους που  κόσμησαν το αεροπορικό στερέωμα από όποια πλευρά του λόφου αγωνίστηκαν.

Έτσι βλέποντας σήμερα που  γράφω το παρόν , το ημερολόγιο να γράφει  18  Απριλίου , το μυαλό μου ταξίδεψε   την ίδια μέρα 60  χρόνια πριν. Την μέρα αυτή ο Ναύαρχος Γιαμαμότο εκτελέστηκε από  δυο άσσους πιλότους  με αεροπλάνα Lightning--στην διάρκεια της πτήσης του  προς την Boukenvill όπου θα επιθεωρούσε τον  Αυτοκρατορικό Στόλο-- επιβαίνοντας σε ένα βομβαρδιστικό  Μitsubishi. Η Ιστορία διδάσκει ότι  αν ο πρωταγωνιστής του  Περλ Χάρμπορ δεν έχανε την ζωή του εκείνη την εποχή , ίσως η κατάσταση του πολέμου στον  Ειρηνικό εξελισσόταν διαφορετικά,

      Είμαι βέβαιος ότι πολλοί συμπατριώτες του σήμερα ,θα υποκλίνονται προς την κατεύθυνση του τάφου του, που με  εντολή που είχε δώσει από καιρό,, τον σκεπάζει μια πλάκα ευτελούς αξίας, Υποκλίνομαι και εγώ  στην   θύμηση ενός από τους τελευταίους Σαμουράι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου