Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

ΕΠΟΧΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ Δ.ΡΕΠΠΑ


Και αρχίζει ο κατήφορος της ΕΔΑΑΠ.

Παρ ¨όλο που ζήτησα επανειλημμένως μια συνάντηση από τον Υπουργό ,για να τον ενημερώσω για σοβαρά θέματα της Υπηρεσίας ,ουδέποτε απάντησε, ούτε με είδε ποτέ, αντιθέτως με επαφές που είχε με τους συνδικαλιστές τις ΥΠΑ ,όπου συζητούσε θέματα Ασφαλείας Πτήσεων.

Είχα μια συνάντηση  με τον Υφυπουργό κύριο Σηφουνάκη  για να τον ενημερώσω  σχετικά  με το δεύτερο ταξίδι  μου στην  Τουρκία και έκτοτε κενό. Ορισμένες  φορές επικοινώνησα με τον Διευθυντή του γραφείου Υπουργού κύριο  Κωστογιάννη, ευγενέστατο αλλά με περιορισμένες εξουσίες για να βοηθήσει την ΕΔΑΑΠ  στις ανάγκες της . Άνθρωπος με  ήθος και κατανόηση υπήρξε ο Γ.Γ Δικτύων  κύριος Σ. Κάτσικας ο οποίος  με βοήθησε παρόλο ότι δεν ήταν αρμόδιος, κυρίως στο θέμα της παραμονής  για λίγο καιρό ακόμα, του οικονομικού μας υπαλλήλου, που  μας είχε δανείσει ο  ΟΤΕ.. Κομβικό σημείο των σχέσεων μου με το Υπουργείο ήταν η έλευση του Γ.Γ κυρίου Θ. Τσιόκα , η συνάντηση με τον  οποίο ήταν άκρως απογοητευτική.  Είπε ότι η ύπαρξη της ΕΔΑΑΠ  ήταν περιττή  και ότι σε περίπτωση ατυχήματος θα με φώναζαν να κάνω μια διερεύνηση και τέλος. Βέβαια δεν περίμενα ένα κομματικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ με επάγγελμα θεολόγου να γνωρίζει αεροπορικά θέματα και συναφείς Ευρωπαϊκούς νόμους, αλλά να μην θέλει και να μάθει?

 Αντιλήφθηκα ότι μείναμε μόνοι  και από τις κατοπινές εξελίξεις που για λόγους Εθνικής Αξιοπρέπειας , δεν θα αναφέρω. Η μόνη μας επαφή με το Υπουργείο ήταν μια  κυρία πρώην υπάλληλος της Ολυμπιακής,  πράγμα που την καθιστούσε , κατά τον κύριο Τσιόκα, ικανή να διαχειρίζεται θέματα αεροπορικά και να ενημερώνεται για  όλα τα αεροπορικά ατυχήματα, χωρίς καμία εξουσία όμως. Ήταν η αρχή του τέλους των καλών ημερών τις οποίες εμείς, χάρη στην φιλοτιμία όλων δημιουργήσαμε. Εξακολουθήσαμε να λειτουργούμε στοιχειωδώς χωρίς Οικονομικό Υπάλληλο -που  φρόντισαν να φύγει -και με 9 νέους υπαλλήλους της Ολυμπιακης ,που δεν κάλυπταν τις προυποθέσεις του νόμου.Συνεπώς χωρίς καμία δυνατότητα να αντεπεξέλθουμε στις οικονομικές και διερευνητικές μας υποχρεώσεις αλλά και στις προσωπικές μας ανάγκες. Τα αυτοκίνητα της Επιτροπής δεν είχαν σταγόνα βενζίνης και δεν υπήρχε ούτε ένα Ευρω για  μετακινήσεις στις περιπτώσεις  ατυχήματος.

 Θα αναφέρω μόνο το γεγονός ότι όταν το Παγκόσμιο Ίδρυμα Ασφαλείας Πτήσεων με προσκάλεσε να μεταβώ στο Πεκίνο για να  παραλάβω το μεγαλύτερο βραβείο  που για πρώτη φορά θέσπιζε, το Ελληνικό Δημόσιο μου ενέκρινε μόνο τα έξοδα φαγητού, για λόγους οικονομίας. Τα υπόλοιπα έξοδα τα κατέβαλα εγώ  από τον μισθό που δεν εισέπραττα .Ευτυχώς που εδόθη η άδεια να ταξιδεύσω, σε αντίθεση με άλλα ταξίδια που δεν μου επετράπη να μεταβώ.. Δεν πήγα για προσωπική μου προβολή αλλά γιατί πίστευα και πιστεύω ότι στο πρόσωπο μου η  Διεθνής Αεροπορική Κοινωνία τιμούσε την Πατρίδα μου.

Δίπλα στην πινακίδα  με το όνομα μου έγραφε ΕΛΛΑΣ. Δεν είναι μικρό πράγμα μπροστά σε ένα κοινό χιλίων ανθρώπων  που όρθιοι επευφημούν  την Πατρίδα σου να μένεις ασυγκίνητος.

Υπήρχαν ταξίδια τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2010 στις Βρυξέλλες όπου ήμουν υποχρεωμένος να πάω σαν μέλος των 5 της Ευρώπης .Εκεί γινόταν οι τελικές αποφάσεις για την μετατροπή των πέντε που εκπροσωπούσαν τους 27 της Ευρώπης σε Δίκτυο-network -με Πρόεδρο και Αντιπρόεδρο- ύστερα από ψηφοφορία όλων των χωρών.

Μου έδωσαν την άδεια να πάω στο πρώτο, τα έξοδα τα οποία δόθηκαν σε εμένα μετά  απο13 μήνες.1285 Ευρω!!!!!!!

Το δεύτερο ταξίδι που θα γινόταν η ψηφοφορία  δεν ενεκρίθη από τον Γ.Γ και η μόνη χώρα που δεν ψήφισε ήταν η ΕΛΛΑΣ. Έχω στα χέρια μου το σχετικό έγγραφο αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας που  μου έστειλε ο φίλτατος Γερμανός νέος Πρόεδρος κύριος ULF KRAMER ,εκφράζοντας την λύπη του για την απουσία μου.  

Η τρίτη θητεία μου τελείωνε στις 18 Φεβρουαρίου 2011, και έγκαιρα ειδοποίησα το Υπουργείο ότι έπρεπε να παραδώσω σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τον Νόμο .Δηλαδή σε άτομο που πληρούσε τα προσόντα που προέβλεπε  η Ευρωπαϊκή Οδηγία 996 του 2010 και  θα είχε  ψηφιστεί από τα 4/5 των Προέδρων της Βουλής.
 Δεν πήρα καμία απάντηση.
 Συνάντησα τον νέο Υφυπουργό κύριο Σ.Βούγια που μου συνέστησε την συνέχιση της θητείας μου αυτοβούλως,όπως  οριζει ο νόμος.Ανθρωπος εργατικός,με γνώσεις στα Αεροπορικά τεκταινόμενα,αλλά οχι υπεύθυνος για την ΕΔΑΑΠ,που ΔΥΣΤΥΧΩΣ είχε παραχωρηθεί στον Γ.Γκύριο Τσιόκα.
Πέρασαν 45 μέρες  μετά την λήξη τις θητείας μου για να κυκλοφορήσει το ΦΕΚ της νέας Επιτροπής που δεν  ανταποκρίνεται σε ορισμένες απαιτήσεις της νέας Οδηγίας της  Ευρώπης.

Η θητεία μου των 45 ημερων δεν αναγνωρίστηκε.—ΟΨΟΜΕΘΑ--.                                                                                                                                                                                                                           


ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Τελειώνοντας  με τις εμπειρίες μου με την Εξουσία , οφείλω να ομολογήσω  ότι η θητεία του  τελευταίου  Υπουργού, προτού φύγω, είχε  σαν αποτέλεσμα να πέσει η ΕΔΑΑΠ  στο χαμηλότερο  επίπεδο της υπόστασης της. Όλες μου οι προσπάθειες να εστιάσω την προσοχή των αρμοδίων στο αντικείμενο, συνάντησαν απίστευτη σιωπή. Δεν διακρίνω δόλο , αλλά ολοκληρωτική έλλειψη ενδιαφέροντος στα  Θέματα Πρόληψης του Αεροπορικού Ατυχήματος,  τεράστιο όμως  ενδιαφέρον για το  ΑΤΥΧΗΜΑ.

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ??????

. Δυο μόνο Δημοσιογράφοι- της Ελευθεροτυπίας και της Καθημερινής έδωσαν φως στην υπόθεση και από τους Πολιτικούς μόνο ο ευπατρίδης σεβαστός Κύριος Απόστολος Κακλαμάνης έδειξε ότι στεκόταν στο πλευρό του  αγώνα μου, αλλά τι να  κάνει ένας άνθρωπος μπροστά στο Πολιτικό Κομματικό Τσουνάμι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου